Gikk du glipp av VVS-dagenes markedsmøte 24.mai? Her kan du se høydepunktene!

Torsdag 24.mai var det markedsmøte for utstillere på VVS-dagene. Et tredvetalls utstillere hadde tatt turen til lokalene på Norges Varemesse for å få faglig påfyll fra eksperter både på messe og markedsføring.

 

Dersom du ikke hadde anledning til å være på markedsmøtet, eller bare har lyst å se det som ble sagt, en gang til, så har vi redigert og klippet sammen høydepunktene for deg.

Her finner du blant annet tips om hvordan du markedsfører deg som utstiller i forkant og hvordan du får mest mulig ut av standen din på selve messen.

For å gjøre det enklest mulig, så har vi lagt ut ett og ett innlegg slik at du kan se på akkurat det som interesserer deg.

 

Hvordan lykkes som utstiller på VVS-dagene – Arne Markussen, messeekspert og konsulent på VVS-dagene:

 

Gode tips til utforming av stand – Andreas Ljones fra Norges Varemesse:

 

Hvordan skape godt innhold i markedsføringen – Oda Ruud og Joanna Sjönvall fra Bonobos Production:

 

Hvordan lykkes med markedsføring i sosiale medier – Arne Holsen og Erik Storm fra Digital Opptur:

 

Informasjon om kveldsarrangementet AfterDark – Henrik Sakshaug, prosjektleder VVS-dagene:

 

Reklamepakker: «Bli sett på VVS-dagene» – Hege Wikan, salgs- og markedssjef VVS-dagene:

 

VVS-dagene 17.–19. oktober 2018 – Norges viktigste møteplass for miljø- og energiteknikk arrangeres i regi av VVS-foreningen på Norges Varemesse i Lillestrøm. I 2016 satte VVS-dagene rekord med over 11.000 besøkende og 200 utstillere.

Share this: